Friday, May 26, 2006

Nu drar vi snart...





...iväg till the Outer Banks i North Carolina,
Men först måste man ju stryka (ska jag göra så fort jag lagt in det här inlägget), packa, städa upp i huset, organisera vilka leksaker (pool leksaker) som ska med, vilka cd skivor vi ska lyssna på i bilen imorrn, och vilka DVD filmer vi ska ta med...So far, har vi bestämt att vi ska se "The 40 year old virgin" och "Fun with Dick and Jane", som ni hör håller filmerna HÖG intellektuell nivå, ha, ha...
Det ska bli härligt att dra ut till OBX. Den perfekta inledningen på sommaren! Bilderna på detta inlägg tog jag förra sommaren!
Nope, nu måste jag upp och stryka...Hörs om en stund!

2 comments:

Anonymous said...

Ha nu en riktigt härlig semester!!1

Annika said...

Sis: Det ska vi ha...Och, som sagt, fortsätt kolla bloggen. Jag kommer att skriva därifrån...Inte lika flitigt som härifrån,men skriverier blir det, so keep on checking in!!!