Tuesday, May 16, 2006

Typisk tisdag

Jag kan tala om att natten var bra mycket bättre. Ingen GET hördes bräka imorse. Det är jag tacksam över...
O och jag bestämde igår att vi skulle gå ut och gå en runda idag också. Sagt och gjort, jag körde över till O's hus och dottern hängde med. Ja, och så fick hon ta skolbussen till skolan med S! Kändes ovanligt att skicka iväg henne med bussen.
O och jag gick runt Lake Audubon, på alla möjliga små stigar där jag aldrig har gått! Lite kul!
Väl hemkommen igen åkte "Ring så spelar vi" på på datorn. SR har otroliga ljudfiler. Det är bara att välja och vraka mellan programmen! "Ring så spelar vi" är som en expressresa till Sverige! Me Likeeee!!! Under tiden att jag lyssnar stryker jag. Då blir det jobbet så mycket roligare.

2 comments:

Anonymous said...

Det är helt otroligt häftigt vad man kan göra (med tekniken)nuförtiden! Lite annorlunda mot när du flyttade till USA... :-) Och vad jag önskar att jag kunde gå med på dina morgonpromenader!! Ser Reston framför mig när jag läser om dem...

Annika said...

Monika: OOO, om du ändå vore här och gick med mig på morgnarna...Starbucks, lattes och lååånga samtal. JA! Vilken teknik det är idag. När jag kom till US var det snail-mail för hela slanten...