Saturday, June 24, 2006

Dag före afton

Imorrn beger jag mig återigen iväg på den långa resan till Sverige. Den som alltid känns lika oöverkomlig innan man har gett sig iväg. Nu är klockan snart 23.30 och vi har haft besök av våra kära, älskade grannar!!! Love them! Dem kom med vin, kex och ost för att "fira av" mig så här på lördagskvällen. MAN KAN inte ha bättre grannar än vad vi har här på Glencourse Lane.
En trevlig kväll är all, och strax väntar sängen. Jag är nästan klar med min packing, men eftersom jag vill stryka allt innan jag packar har jag en del kvar som just nu hänger på tork.
Tidigare idag gjorde vi det vi skulle innan min långa sommarbortvaro. Jag är glad att kunna meddela att vi gick till poolen, också.
Midsommardag idag...Jag hoppas att ni alla har haft en fin dag efter afton.

1 comment:

Anonymous said...

Anette: Bra grannar är värda sin vikt i guld! Kul att ni också har bra sådana! Annika