Monday, August 14, 2006

Back to the daily blog

Nu, nu börjar bloggandet på allvar inför hösten igen. Från och med nu bör det komma inlägg så gott som varje dag, och jag i min tur förväntar mig kommentarer från mina läsare :-). So go on, comment away!!! I och för sig så vet jag ju att några av er fortfarande idkar sommarlov och njuter på landställen och utomlands.
Som sagt, tillbaka i storstaden igen efter över 5 veckor i Finland. Har inte hunnit med så mycket ännu av det jag tänkt göra i Stockholm, men det blir nog bra med det också.
Ikväll hade vi goda, gamla vänner på middag. Mina föräldrars bästa vänner sedan ca 45 år tillbaka i tiden. Dem har alltid varit mina goda vänner också, tycker så mycket om dem!
Dem har varit och hälsat på mig i US också, och det var så trevligt. Jag hoppas att dem snart kommer tillbaka igen.
Fick min 40 årspresent och blev mer berörd av den gåvan än någon annan gåva jag någonsin fått, tror jag. En gåva som kom från djupet av deras hjärtan, en gåva som fick mig totalt, eller nästan, ur balans av rörelse. Tack kära S och H!!!
Varm klibbig kväll här i Stockholm...
Mer imorrn, så God natt på er alla!!!

No comments: