Monday, August 28, 2006

En annan favvo!

Jo, ett annat program på TV som jag verkligen gillar är "Project Runway" på BRAVO. Jag vet inte om det programmet sänds i Sverige, men jag antar det. Jag gillar verkligen att följa alla designers på vägen mot framgång. Min favorit är Angela. Heja! Det var min granne S som tipsade mig om programmet och nu är jag fast! Jag TiVo'd en hel rad avsnitt som jag nu betat av efter efter ett tills jag nu är up to date! "Project Runway" är ju en doku-såpa, och jag hade ju lovat mig själv att inte titta på sånt, men what the heck! Det är bra, det handlar om mode, kläder, stil och personlig stil. Heidi Klum leder programmet och om henne tycker jag INTE.
All right, skulle så gärna vilja ladda upp lite bilder från sommaren på den här sajten. Har försökt gång på gång idag men lyckas INTE. Irriterande. Ska försöka imorrn igen. Blogger har ju en tendens att strula till det ibland. Imorrn ska jag försöka igen. Until then...Have a good time!

No comments: