Thursday, August 24, 2006

Trevligt sällskap



Vad jag gillar, mycket, här i världen är GODA GRANNAR! Våra grannar är lika med goda vänner. Ikväll tex ordnades en helt spontan Happy Hour utanför R och I's hus. Alla samlades med en flaska vin i näven, lite ost och lite frukt ordnades snabbt fram av olika grannar. Ja, och där satt vi i den heta och fuktiga Virginia kvällen alltmedan mörkret föll tätare och tätare omkring oss. Myggorna bet, men sällskapet var O så trevligt!
Rödvinet fyllde våra glas, och alla berättade om sin sommar. Mycket, mycket gemytligt. Dessutom är det ju "bara" torsdagkväll och många ska upp till jobbet imorrn. R, den evige skojaren och party-prissen, är ju lärare så han behöver inte bry sig om att gå upp tidigt. Ännu. Vad jag vet så sitter R där än med B och L och snackar medan resten av oss nu gått hem.
Som jag har sagt förr, om vi någonsin flyttar härifrån så kommer jag att sakna mina grannar. Like crazy!!! Go'natt.

Bilderna föreställer mina grannar, men det hade ni väl redan listat ut

Obs! glöm inte att skriva in era favvo-Tv-serier i inlägger nedanför!!!

No comments: