Friday, September 22, 2006

Ikväll är det vi...


...som har bjudit in våra grannar på Happy Hour. Något jag verkligen uppskattar på min gata är alla trevliga grannar. Peter och jag kan skatta oss lyckliga som har så enormt mycket trevligt folk boende runt omkring oss. Jag har nog skrivit om det här förr, tror jag. Men, faktum är att det kan tas upp igen.
Vad jag gillar är att det är så himla opretantiöst,man tar med vin, kanske lite ost och någon fixar något att äta. Tända lite ljus: och voila! Instant Happy Hour.
Ja, så om vi flyttar så blir det ju grannarna jag kommer sakna mest av allt. Grannar som nu är våra goda, goda vänner också.
Så nu önskar jag er alla: Happy Friday!

2 comments:

Anonymous said...

Fy för nackont...det är så himla jobbigt...man blir tokig....Här är det lördag morgon och jag sitter vid bardisken och surfar Paris. Vi ska dit och fira Jörgens f-äldrars 50-åriga bröllopsdag första helgen i oktober. Ska bli urmysigt...Jag har förstås tagit på mig att fixa allt från hotell, till sightseeing program etc. Svärföräldrarna vet inget om det ännu...

Lena

Annika said...

lena: wow, trevligt med lite Paris i oktober.