Wednesday, September 06, 2006

Vill ha!!!

Min favvoårstid, vad gäller kläder anländer snart, och jag känner mig redo för att shoppa loss! Det här är lite av vad jag VILL ha i höst, men knappast kommer att ha råd med. Tyvärr. Men titta kan man alltid, och även köpa åtminstone EN väska eller ETT klädesplagg. Boots vill jag absolut ha ett par nya, och SKA ha. Helst ett par med supersmal, hög klack och SPETSIG tå. För mig är det det ultimata, det till trots att jag har breda, stora fötter. Jag har svårt att motstå spetsiga skor, so classy! Vill ha! Väskan, designad av Michael Kors vill jag också ha, ha, ha.
Den bruna koftan är från Lauren by Ralph Lauren och den ÄLSKAR jag.
Var hos min superduktiga frisör idag igen och blev lite klippt och slingad, vi snackade mode. Vi insåg både att vi är alldeles för svaga för boots och koftor. Mina absoluta favvisar GAP jeans som nu har några år på nacken börjar bli alldeles för slitna, bu-hu! Jag älskar dem jeansen, tycker dem är optimala, men GAP har ändrat inriktning vad gäller jeans nu. Funderar på att köpa "Seven for all mankind" jeansen istället som finns på bild här. NÅÅGOT dyrare än GAP, but still...

OCH ikväll är det Project Runway på TV! Härligt!








Alla bilder från Nordstrom.com

3 comments:

Anonymous said...

You fashion freak you ;-) Snygga grejjer!! Jag skulle gärna vilja ha stövel nr 2 (den bredvid väskan). Jag har ju lite "klack-fetish" jag :-) Älskar höga, snygga klackar!! Men ack, det funkar ju inte när man promenerar så mycket som jag + har problem med tår och fötter. SUCK!

Annika said...

Monika: Believe me!!! Det funkar inte på mig heller, egentligen. Har för stora och breda fötter för smala,spetsiga stövlar. Men, noneless, it is the best looking! och jag kan inte motstå. jag har också "klack-fetish". Höga, smala klackar...Ahhhh...snyggt.
Nu ska även jag ut på prommis, precis som du...I mina vanliga breda gympadojjor.

Anonymous said...

Ja, det är nog breda fötter jag också har...men som sagt, it's the best looking! Man känner sig så kvinnlig i hög klack :-)